måndag 15 juli 2013

Nyheter inför hösten

Gick inom Butik Lizzo idag för att se om det fanns lite nyheter att visa upp i bloggen, och jag kan meddela att Lizzo har att göra, en massa nytt och snyggt har kommit in och håller som bäst på att packas upp i butiken..
Och jag som bara skulle in och titta hade en helt ny outfit med mig hem i en kasse, kunde ju inte låta bli, det fanns ju så mycket snyggt..


Jag köpte ett par vita strechjeans från Serious Sally med hög midja och tighta i benen,
en kortärmad top från Freequent,
en kofta från Freequent
och så är ju jag barnsligt förtjust i dödskallar så en snygg sjal med just dödskallar, där några var paljettfyllda, från ReMind items fick följa med hem.


Välkomna in och kika på allt nytt som håller på att packas upp.
Rean fortsätter med så kom in och fynda.

Inga kommentarer: