söndag 1 februari 2015

Hemfärd
Utcheckade från Elite Savoj hotell,helgen gick i en rasande fart..
Nu har vi inhandlat höst 2015
Och hittat lite nya leverantörer som kommer att leverera varor inom kort till butiken
Inspirerande att få komma på mässa,där man möter olika människor som ställer ut sina alster,
Och som verkligen tror på sin sak.
Man ser också vad som är inne.
Super inne ena året ,flopp året efter.
Branschen är verkligen tuff,finns så otroligt mycket att välja på.
Gäller att hålla sig till sin röda tråd,så man inte snor in sig eller tappar fotfästet.
Är så otroligt lyckligt lottad ,att ha en så bra kontakt med kunder/ vänner,
Bamse kram till min andra hälft Nilsson,som alltid finns vid min sida
I vått och torrt
Nu längtar jag bara hem
Ha det gott
Tack till er som kikat in

PS har inte lärt mig hur jag lägger ut bilder här,men de kommer
Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänger
Kram Lizzo

Inga kommentarer: